22 abril 2020

PROPOSTAS PARA FACER NA CASA 12

Bo día familias!!!

Seguimos con novas propostas que esperamos que vos gusten.


1. LETRAS MÁXICAS (para facer en familia)

Aprender a escribir pode ser moi divertido e asombroso, e para que o comprobedes, deixámosvos aquí unha proposta canto menos sorprendente.

Para realizar a actividade precisamos dunha bandexa ou fonte ampla con bicarbonato na súa base e, para escribir ou garabatear (segundo a etapa na que se atope o neno ou nena), empregaremos vinagre branco e colorante alimenticio. Podemos escribir con contagotas, botes dosificadores, cunha bolsa perforada por unha esquiniña, cuns "bastoncillos"...

Ó mesturarse o bicabornato co colorante produce unha reacción química ácido-base que xenera burbullas e resulta sen dúbida visual e sorprendente.


Podemos traballar coas iniciais só dos obxectos que elixades ou escribir a palabra completa.

Cabe engadir un espazo de tempo para que improvisen e realicen o que queiran de forma libre (sempre supervisados por unha persoa adulta).

2.- DÍA DA TERRA

Hoxe día 22 de abril é o Día Internacional da Terra e, por iso, cremos que é importante poñervos unha actividade relacionada co coidado do medio ambiente, estando en consonancia tamén co noso proxecto de centro "Planétate: pequenos xestos, grandes consecuencias".

A actividade que presentamos é moi sinxela e esperamos que o voso sentido do OLFACTO o agradeza. Nesta ocasión, queremos que fagades un ambientador ecolóxico, evitando todo tipo de químicos (hoxe en día tan necesarios no que refire ós produtos de limpeza).

Para facer o ambientador, podemos botar man de produtos que temos na casa (exemplo: un bote de cristal baleiro) ou que podemos mercar na froitería, supermercado ou herboristería (froitas, herbas e esencias).

Segundo as vosas preferencias olfactivas podedes elaborar o ambientador que máis vos guste.

Nós enumeramos algunhas das ideas recollidas de genial.guru en canto a ambientadores ecolóxicos: 

A) Limón, lima, romero e vainilla. Cortamos en pezas ou rodas (rodajas) o limón e a lima, vertemos auga cubrindo as froitas e engadimos esencia de vainilla e unha rama de romero.

 
B) Laranxa, xenxibre e améndoas. Cortamos varios anacos de laranxa e cubrímolos con auga. Logo, engadimos unhas rodiñas de limón e de xenxibre fresco ou unha culleriña de xenxibre en polvo. Por último, botamos unhas gotiñas de esencia de améndoas.

C) Mazá, canela, anís e clavo de olor. Cortamos en rodas finas a mazá e cubrímolas con auga dentro do tarro e logo botamos os paus de canela, anís e o clavo de olor.


D) Pepino, albahaca e limoncillo. Cortamos o pepino en rodiñas e vertemos a auga. Engadimos unhas ramiñas de albahaca verde e unhas gotas de aceite de esencia de limoncillo.

Pese a que deixamos estas propostas que poden ser agradable ó noso olfacto, queremos animarvos a que improvisedes e experimentedes coas herbas aromáticas ou froitas que tedes máis a man..., igual o resultado sorprende gratamente (ou non). 😉😀

3.- OS SENTIDOS

Xa que comezamos polo olfacto, por que non seguimos experimentando cos outros sentidos do corpo? Recordas cales son os 5 sentidos? Como con un deles xa xogamos, imos descubrir os outros catro:
  
Exercitamos o sentido do OÍDO escoitando esta fermosa canción...


Agora pasamos ao GUSTO, para elo, pecha os ollos e proba diferentes tipos de froita... adiviñaches o nome de todas? Distinguiches as doces das amargas ou das ácidas?...

Continuamos coa VISTA e facémolo vendo esta linda foto das nosas superheroínas e superheroes preferidos... 


E para o TACTO, propoñemos un xogo moi divertido, pero no que deberedes permanecer cos ollos ben pechados ou tapados:

Para xogar pedimos que creedes unha caixa das sensacións, podedes empregar unha caixa de zapatos ou unha de cartón calquera e meter dentro cousiñas como: un utensilio de cociña, algo frío ("tarrina" con xeado, bolsa de legumes conxelada, xeo en bolsa...), algo suave (pompón, anaco de tea...), algo rugoso (bola de papel arrugada...), unha peza de madeira...

Cousiñas que lle leven ó neno ou nena a experimentar as diferentes sensacións polo tacto: quente, frío, suave, rugoso, liso, áspero...

Compartimos unha actividade de ampliación para aqueles que o desexen. Trátase de elaborar un póster ou cartel en tamaño A3, por exemplo, escribindo o nome do sentido, relacionando este coa parte do corpo correspondente e engadindo algo exterior que podemos empregar para estimulalo. Nós realizamos un para que vos sirva de exemplo:



4.- A CANTAR E A BAILAR!

Despedimos este Día Internacional da Terra co gran NATURIZO, xa que sabemos que vos encanta!

a) Coreografía: atréveste a bailala?


b) Cantamos e bailamos!


Unha gran aperta rapaces e rapazas! 
Pasádeo xenial!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario